dimecres, 29 d’abril del 2009

Passaré net per Murphy

Està clar que que passar net no és una cosa tan dolenta, per no dir que és bona. Però si negligim alguns casos podem acabar classificant tres opcions, em xuten, em queden algunes, i passo net.
cas 1)
Em xuten, la part positiva (a curt termini), és que el següent any no sofriria tant, aniria a alguna carrera més amena i aniria molt ben preparat. està clar que no és la idea més feliç del món... però no és tant dolent.
cas 2)
Em queden algunes (si considerem que em queden 3 o menys) tindria dos anys sabàtics (el segon anys o curs 3er, faria menys assignatures, ja que si et queden poques pots fer-ne algunes).
El cas que passes just, ha sigut descartat, ja que és com si em xutessin o també és el cas "més habitual" i per tant consideraré que Murphy no afecta...
cas 3)
Passo net, l'any que ve tindria un any gaire bé tant dur com aquest -_- .

Ara us poso un mini recopilatori "d'humor", d'aquells que fa temps que no poso...


Piqueu les imatges per veure-les millor.

I la raó per la qual mai he pogut dibuixar bé el logo de batman

PD: Al comentar absteniu-vos de criticar i destrossar la meva forma de veure i deformar la realitat per la meva propia felicitat, gràcies.

4 comentaris:

epesotskiy ha dit...

no és nou dir que tots els de camins esteu bojos. miro que lo meu és fàcil i ja em queixo xD. jo aposto per la opció dos, la més lògica vaja. si et xuten.. pots nar a informàtica (si encara no els han tancat el garito) i niries sobradíssim xD (aeronàutica, si t'arriba la nota, és molt guay, si vols t'hi pots apuntar xD). bueno.. això, tu no et desanimis que et queda un mes i mig d'exàmens ja només!.. per cert, feliç aniversari!

Marcel Farran ha dit...

ori no t'estressis! tu ves fent i si et xuten doncs el que diu l'Eugeny, prova fer una altra cosa..

la primera imatge és del tot certa, però crec que aquesta cara la pots trobar en pelis de pixar i disney per igual

el comandament de la play..no comments..

la tercera és un FAIL com una casa, a qui se li podria acudir fer-se això i a més, equivocar-se.

El video del logo de Batman és mooolt gran i moooooooolt friki

Marcel Farran ha dit...

A, per cert, felicitats atrassadissimes!

ferry ha dit...

ei uri felicitats!!! la veritat és que aquest curs tampoc està sent el meu millor curs acadèmic, ara m'estan començant a sortir bé les coses, però el primer semestre l'haig de recuperar casi tot. Hi ha hagut moments que m'he desanimat moltisim però he arribat a la conclusió que la forma de sentir-me més feliç és lluitant fins al final. Afrontem els problemes amb tots els nostre recursos i si per mala sort et quedem mes de 3, doncs llavors ja parlarem. Però jo confio amb tu;)

pel que fa als altres temesxD doncs, el del tatuatge és molt divertitxd sembla un jueu aleman en un camp de treballxD

Compartir

Compartir