dimecres, 26 de març del 2008

us ha passat mai k la p.d. moli més k la part superior?

Doncs no creieu pas que és una agenda de concerts.. és més aviat els concerts i festivals destacables i als quals estaria bé asistir si bé ja sé que en molts això no serà pas posible.

THE KILLS---Sala Apolo---DIJOUS 10 DE ABRIL A LES 20:45 h---22€ > gran garage electronic rock, "¿fumará Alison? ¿No fumará? ¿Usarán el Moog y la caja de ritmos? Seguro que pasa de todo... y todo bueno."

VIÑA ROCK---26, 27, 28 JUNY---70€ > festival "arte-nativo".

LA EXCEPCIÓN con la peñita `Al Compás´ Gira 2008---Lleida, cotton club---18€

MUCHACHITO BOMBO INFIERNO--- 29 Marzo Sala El Clap (22:00h.) MATARÓ - Barcelona (aquest divendres...)--- entrada anticipada: 15€.

THE HIVES---Sala Apolo---DILLUNS 7 DE ABRIL A LES 21:00 h.---Anticipada: 25 € > Tick, tick, tick, tick, tick, tick, tick, boom

feu les vostres aportacions siusplau.



pd: he tingut una de les meves genials ocurrències tal com obrir aquest blogXD, es tracta de començar una història, relat, narració sobre qualsevol cosa (p.ex. el dia en la vida d'algú en concret) i després que el seguent segueixi escrivint continuant la història. En el cas que ho fessim hauriem d'establir un ordre de continuitat per tal de no crear històries paral·leles... ho inclús, sent tant enrebessats com podem arribar a ser, podriem elegir un tema fent cadascu la seva versió i després fer una blog-enquesta per veure quina és millor. Ostres! i de la guanyadora fins hi tot podriem tornar a fer una altra continuació i tornar a ser escollida la millor i aixi anar fent fins la fi del temps. Comenteu sobre la idea.

13 comentaris:

epesotskiy ha dit...

Bona idea... seria interessant fer-ho.. un tema podria ser com es debia sentir l'home que alguns hem tingut l'oportunitat de veure mentre intentava aparcar els seu Peugeot 206 davant de l'escola... bueno, aparcar, desaparcar, a mi, sincerament no m'ha quedat clar

Marcel Farran ha dit...

si!! pero seria preferible k tots conegessim tal negat per la conduccio.. ara m'arrepenteixo de no haverlo grabat.. fem una brainstorm..
k us sembla...
Un dia en la vida de Chuck Norris (aquest seria facil pk nomes hauriem de fer una redaccio amb frases chuck)

epesotskiy ha dit...

jo no voldria desafiar l'autoritat celestial de cuck norris... ja sabeu, les patades giratòries, no m'agraden, que me les fotin, clar... també es podria fer que cadascú descrigués un edili seu amb un objecte que en un principi no ha estat creat per a tal fi... com pot ser una calculadora

Marcel Farran ha dit...

uoo a l'Eugeny li mola la calc! bueno no es cap novetat...sii tambe és bona idea.. tu amb la calc..el ferran amb l harmonica o algun barret.. l ori amb l ordinador i jo amb les pilotes de malabars..



(Eugeny dice:
això és com les històries del paper de vàter!)

MarginatSocial ha dit...

SIII!!!! Paper de vàter Powah!!!!
podriem fer dos posts, un per demanar lloc per escriure i l'altre per escriure-hi... el tema el podem treure amb la següent frikienquesta "chachiguay".

Anònim ha dit...

em fa pal entrar a la meva entrada...wenu, jo estic totalment d'acord, molaria!! i faria una especie d'agenda x saber a qi li toca...ara el tema...a mi em molaria fer algu totalment invetat...es q chuck norris està mol passat

Marcel Farran ha dit...

Doncs que algu començi alguna historia absurda que parli sobre qualsevol cosa i qui comenti primer continua XD

Anònim ha dit...

i els comentaristes poden fer apotaciooooons???

vaaaaaa....si? pos vaaaaal!

Man in the dark ha dit...

Jo vaig fer al meu fotolog una història. Quan renovava hi escrivia un tros d'història i al final 3 opcions (a, b, c o 1, 2, 3) sobre com podria cntinuar el relat, i la gent em comentava votant.
És una bona forma, tot i que si feu aìxò de continuar la història jo encantat, em motivaria molt si em deixessiu deixar-hi la meva emprempta!

Salut bloggers, ens visitem!

MarginatSocial ha dit...

Com ja hem discutit avui, torno a dir la meva opinió i més ben explicada.
es fan dos post, un on es demana "lloc" o "torn" en els comentaris, per escriure la següent història i on es posa alguna norma si hi ha o alguna altre cosa.
I un altre post on un dels autors del blog comenci la història i després qui s'hagi apuntat, de forma il·limitada de manera que puguis repetir (preferiblement no seguits)o que qualsevol persona que passi pugui aportar si té el el torn "reservat". Com podeu veure si es fa així caldra algunes normes com el no repetir, el temps de pujar l'escirt després de la reserva...

Anònim ha dit...

noiiis..les entrades de muchachito estan esgotadeeees!! xo seguiu fent d'agenda d'oci pliiis!!

Man in the dark ha dit...

Ah! És cert que els P.D. són més molonguis que el text principal, no falla xD


MAN IN THE DARK

Marcel Farran ha dit...

ostiaaa!! ara que m'havien dit k la festa era el diumenge en lloc del dissabte i podria anar al concert resulta que no hi han entrades!!?!??!!!!

Compartir

Compartir