dijous, 27 de març del 2008

Oblivion Mod

Davant dels meus esforços per arribar a ser "master freaky", he creat un mod de l'Oblivion on hi ha l'imatge que apareix a continuació, diguem que l'arma l'he creat tot jo, de fet he anat usurpant una miqueta de tot arreu.-.-. com podeu veure hi han algunes errades... entre elles portar-la amb una mà... sempre que opineu que sigui maco portar una espasa invisible i un altre a l'esquena¬¬.
http://xs.to/xs.php?h=xs125&d=08134&f=espada964.gif no m'ha sortit bé posar l'imatge...
Aquí us deixo un enllaç per descargar-vos-el ja que hi ha persones incredules les quals no diré el nom ja que quda lleig... (Jordi P.C.)

http://www.megaupload.com/?d=BZPTFAKF

i aquí un regal A ser possible no comenteu el que hi ha ja que com veure és molt bó i esplicar-ho trenca la gràcia.

7 comentaris:

Marcel Farran ha dit...

jaja mola el muntatge de la imatge XDXD

per cert no s'em obre el "regal ;)"... i a vosaltres??

Anònim ha dit...

a mi magrada tan k no el viu tancar..!

per cert la imatge molt wapa an final si k val la pena el mod xDD
si tingues loblivion instalat mel baixaria...pero no el tink xD

ale salut!

Man in the dark ha dit...

Eh eh eh eh eh eh eh eh eeeeeh!!!
Com mola el regal!!! :)En serio, ho passaré a tothom! Gent, si llegiu això i no heu vist el regal, mireu-ho!!!



MAN IN THE DARK

Anònim ha dit...

eii..
m'estic preucupant...
tinc un 23.57893% al frikitest...
ja se que no es gaire comparat amb el vostre percentatge, sobretot el del chiou que deu superar el 40% xo...
m'han confessat que soc friki..
hauré de començar a acceptar la meva condició humana suposu...

epesotskiy ha dit...

si tothom ha d'acabar acceptant el que és... i ja es pots considerar més freak que algun autor d'aquest blog, com jo... amb un humil 22.17% al test

ferry ha dit...

jajajaja què fort em sembla que la mònika tingui més percentatge de frikisme que el yef, això deu ser a causa del contacte amb una persona que en té 33,3333333%, ergo també és veritat que coneix a persones moolt frikisXDD com el ryzelXDDD

MarginatSocial ha dit...

Jo només en tinc 25.6743257% acabat de fer...

Compartir

Compartir