dilluns, 31 de març del 2008

fast post

Aprofito aquestes horetes de lleure dels dilluns ( 3 horazas, flipaa) per fer un dels meus post ràpids sobre coses variades.

1. http://www.pajametro.co.cc/ no és que no m'agradi el frikitest però de tant en tant està bé canviar de tema.. em sembla que el nom de la pàgina ho diu tot. Després podem contrastar resultats, a veure qui és el que se la maxaca més.

2.Proposta de post: proposo desenvolupar un estudi semiantropòlogic sobre que provoca que la gent (majoritariament els homs)..(definitivament, només els homes) es tiri quatre hores al vàter per fer les seves necessitats. Jo he pensat en la relaxació dels "músculs anals" o la olor d'un mateix que provoca una sensació d'extasis, el debat està servit.

3.Una foto feta farà dues hores a la classe de Geo, es titula : "les coses pel seu nom".

4. Sobre la história que haviem proposat vull dir que he trobat un ordre: de més gran a més petit. El més gran que començi a escriure sobre allò que més desitgi.

5. De moment porto un post una mica marrano i poc substancial però que hi farem. Per compensar-ho poso un video d'una nena de 3 anys explicant la pel·lícula de Star Wars, una mica insultant però està bé, molt mona ella.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

1.- Qué decir
2.- Sin comentarios
3.- x'D Putu Ferran
4.- Tu lo que quieres es hacer perder el tiempo a la gente
5.- Oooohhhh qué moooona. Me encanta cuando dice "Obi Kenobi" xDDD "la cosa que destruye cosas"

epesotskiy ha dit...

1. deixem-ho en que és original
2. d'això el ferran ens podria fer una gran explicació, encara que jo no sóc gaire aficionat a això...
3. SI és del Ferran... encara dirà que això és art, i hauríem de parar aquest pensament abans de que domini per complet la seva ment.
4. El més gran no sé qui serà, però si el més petit XD
5. molt mona, i freaky de gran

ferry ha dit...

Com tots i com va dir Jack el Desbudellador, aniré per parts.
1. si em definiu com un pallas, dir-vos que he fet el test i només he tret un 16%
2.La meva condició d'home fa que em tiri hores al vàter perquè per a mi és un lloc de reflexió, d'expulsar males energies i de tranquilitat i aïllament.
3. Siiiii els meus kleenex, no diré que és art, perquè no ho és, però si ho podria ser. Com diria Aristòtil, és potència d'art i pot ser acte d'art.
4. de més gran a més petit, ori,jo,marcel,yef.
5.Què moooona!!! a mi m'agrada la conclusió final que faXDDD

Compartir

Compartir