dilluns, 24 de març del 2008

Balanç

Avui acaba la Setmana Santa (només en sis comunitats autònomes) i no és mal dia per fer un balanç del que han estat aquests deu dies de suposat descans. Suposat perquè l’activitat bàsica durant aquest temps ha estat la de la foto:

Com es pot veure:

Ø Una habitació fosca, llum artificial

Ø Una ploma

Ø Fulls per escriure

Ø

Ø I hi hauria d’haver algun llibre però...

Una imatge típica d’època d’exàmens però en aquest cas situada en un període de vacances, un xic paradoxal tot plegat. Dir, que la setmana bàsicament ha consistit en això, en preparar els simulacres que, ja demà, ens trauran una mica els ànims que s’hagin pogut adquirir durant els descans que cadascú hagi tingut. Caldria fer una altre consideració, i és que el té com bé marca l’estereotip britànic és millor prendre’l en societat, però que hi farem...

També la Setmana Santa pot ser útil per les següents coses:

Ø Passar uns dies fora, els que tinguin aquesta sort.

Ø Avorrir-se

Ø Recordar v/bells temps

Ø Llegir

Ø Activitats vàries, que cadascú hi col·loqui la que més convingui

Jo, seguint el meu propi consell [coherència abans de tot amb un mateix, ¿no?] he llegit força, completant així la lectura de La Plaça de Diamant (català), The Catcher in the Rye (anglès), L’Alquimista (rus) i avançat bastant en la lectura de Mestre i Margarida (en rus, també). Quins més, quins menys, tots són bons llibres però el que més m’està agradant és l’últim, potser perquè mai havia llegit res semblant. Voldria seleccionar un fragment que he tornat a rellegir aquestes vacances i que crec que és digne de menció. És “El Diable. Visió d’Ivan Fedororovitx”, del llibre Els Germans Karamàzov, és un fragment estrany, interessant, sorprenent, encara que un xic llarg.

També he tingut temps de plantejar-me dues qüestions trivials però que m’han vingut al cap:

Ø Perquè molts cops actuem només obligats per les circumstàncies?

Ø Perquè en el moment menys oportú podem relacionar molts conceptes amb un de sol i quan ens és més necessari (ex: examen de filosofia) molts cops acaba per sortir un xurro?

Dos qüestions de lo més trivial però que se m’han aparegut...

Espero que hagueu passat unes bones vacances i que no us suposi un gran trauma tornar al col·legi..!

Welcome to reality, be ready for the pain
Welcome to reality, will it be in vain
Welcome to reality,
Nothing much has changed since you were gone

Have a nice day.
Dream Sequencer system offline.

Emotions
I remember...” [Ayreon – Day Twenty, Confrontation]

2 comentaris:

Marcel Farran ha dit...

En primer lloc dir que la freqüència de posts del blog porta un bon ritme, això és bò.

Entrant ja en matèria, dir que calria suprimir o els simulacres o les vacances, són dues coses que no poden estar seguides, o millor dit, que els examens no poden vindre desprès de les vacances. O almenys que deixin de dir-lis vacances i parlin de dies d'estudi, periode de treball presimulacril..

Pel que fa als teus dubtes existencials et respondre que només tú pots tronar resposta a les teves quimeres. Be és del tot incert però queda maco.

no, no crec que em suposi un gran trauma tornar al cony de col·legi... (k s'acabi d'una vegada!!)

jo em quedo amb un petit fragment:
"Use your mentality, wake up to reality"

Frank sinatra, under my skin.( k passa?! no se'm ha acudit res millor..)

Anònim ha dit...

bé, seguint amb el fil del post, jo durant aquestes "vacaces" (ho posso entre comes perquè estic d'acord amb tot el que heu dit, les vacances no les he vist en lloc!!!!) també he reflexionat, he sigut crític, amb mi, amb el meu voltant i amb el més enllà i això m'ha portat a NADA...és un acuditxDDD Malgrat les hores que m'he passat pensant, reflexionant i criticant, no he arribat a cap conclusió, a més feia servir el temps d'estudi per pensar, per tant com podem deduir tampoc no he estudiat...
En conclusió, demà tornem a la rutina empalagosa, com la magdalena aquella de fa cinc dies que no et pots tragar, que es forma una bola pastosa i es queda allà sabeu?XDDD
vinga a ser feliços!!!

Compartir

Compartir