dijous, 22 de gener del 2009

tornant de les ombres!

Com que vaig veure que després de l'última actualització que vaig fer a la gent li va quedar un mal regust a la boca he pensat actualitzar amb quelcom optimista. Ja tenim l'Obama com a president!!

No, no era això, aquest tema està més passat que un Rocafort del segle passat, un altre qüestió optimista. Ah! sí ja sé! l'Espanyol ahir va empatar...no això és més o menys optimista per qui és de l'Espanyol, aquest blog és Culé. Oh! ja sé! avui l’Eugeni ha acabat exàmens!! a mi cada cop em queda menys i de moment anem fent el que es va podent, a tu Uri espero que t'estiguin anant bé. La conseqüència d'acabar exàmens també és positiva, i no positivista(aquests són aquells de si no lo veo no lo creo), l'element positiu és que tindrem més temps per nosaltres i menys pels estudis(alguns potser no).

Ja que el febrer augura un més amb esdeveniments diversos, podríem fer un reconet per quedar els autors d'aquest blog i anar a prendre una cervesa(una coca cola també val) no sé...qui dia us aniria bé quedar? proposeu dia i hora ;)

5 comentaris:

Marcel Farran ha dit...

ueeeee el ferran de sempre torna entre nosaltres!
estic d'acordississim amb quedar un dia d'aquests. A mi em va be aquest mateix cap de setmana o dema divendres, nose, i si no quan es pugui.

A algu li fa especial il·lusio o te ganes d'anar a veure El cant dels ocells? (s'accepten altres propostes)

Anònim ha dit...

Bé Ferry, això que has posat aquí i que estava pr error el blog del cau xD tambe serveix eh? Perquè ara la gent no tindrà tantes excuses per fer e que s'ha de fer!

Anònim ha dit...

Per cert, l'actualització anterior és molt big!

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

:)

MarginatSocial ha dit...

Wow, si que porteu bé el blog... aviat hauré de tornar a participar si no em deixareu massa enrere...
quina ràbia XD que bé viviu!!! jo ja he començat classes. així que si quedem haurà de ser caps de setmana.

Compartir

Compartir