dijous, 1 de gener del 2009

Esperançador

De missatges esperançadors pel nou any me'n vénen molts. Des d'aquells que parlen de que guanyarà el Barça fins els que parlen de la crisis, tots fan un crit d'esperança per a un nou any i doncs seria de menys que jo fes un missatge d'esperança per aquest blog, per la nostre amistat, per el nostre futur, en definitiva una flama d'esperança pels nostres cors.

Volia posar algun text esperançador però la meva ment fosca només ha trobat textos negres amb missatges ocults, escrits que em fan plorar de tristesa quan són llegits. Així que millor fer com sempre, he escollit un element audiovisual per expressar el que vull dir.


1 comentari:

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

eeeh
feia temps que no em passava per aquí i m'he quedat sorpresa positivament...
Quina dinàmica heu enganxat! així m'agrada
m'encanta la llista de música al blog, hem sembla que importaré al meu terreny aquesta novetat.
m'encanta també l'escrit costumista d'en Yew i la màgica contra de La Vanguardia.
I, òbviament, m'encanta el discurs de Martin Luther King.

"Free at last"

un petóoo!

Compartir

Compartir