dimarts, 9 de desembre del 2008

Una tirada de dados nunca abolirá el azar

Benaventurats sigueu,


Discover Marlango!


LA TUMBA DE EDGAR POE


Como la eternidad lo transforma en Sí mismo
El poeta se yergue con la desnuda espada
Sobre un siglo aterrado por el que fue ignorada
La muerte que triunfaba en esa voz de abismo.

Vil sobresalto de hidra que al ángel oyó dar
Al habla de la tribu un sentido más puro,
En voz alta anunciaron el bebido conjuro
De una negra mixtura en un innoble mar.

La tierra sea hostil, la nube nos repruebe,
Si no esculpe con ellos nuestra idea un relieve
Que la tumba de Poe de su belleza invista.

Mole calma caída de un cataclismo oscuro,
Que este granito muestre para siempre su arista
A los vuelos de la Blasfemia en el futuro.


Stephané Mallarmé.
(títol també del poeta)


Sé que és molt fàcil copiar coses i fer entrades com a xurros, però hi ha tantes coses belles ja fetes i que desconeixem que no puc evitar dubtar que quelcom fet per mi pugui arribar a igualar res d'això.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Crec que no podria comptar tots els llibres que m'han donat aquesta sensació, sensació que es podria descriure com "dedícate al parchís".

ferry ha dit...

eee però que passa!! que es vol fer reapareixer el blog com d'un fènix de les seves cendres o què?!! jaja jo fa molt q no actualitzo...

ferry ha dit...

TINC un blog personal...no és per res especial és per temes del cau i tal... però trankils q intentaré postejar a aqui també;)

MarginatSocial ha dit...

Vamos el ferran indirecament ens ha deixat des de que va posar el seu topic "mort", i el suposat "fenix ja el vaig posar amb el meu lazaro o llatzer en català (mireu a la biblia si no sabeu qui era.
I res no et preocupis de copiar coses.... crec que hi han poc originals meus XD. (sempre que sigui maco o interesant)

ferry ha dit...

eee però no voldria que em discriminesiu...ni que em fessiu el 8...jo continuo sent rara-auis!! per cert..algú s'apunta a fer un torneig de magic wapuxD?

Compartir

Compartir