dissabte, 11 d’octubre del 2008

Perdre el temps.

Quan de temps eh??? Per la temps que no vulgui perdre el temps, no hauria ni d'esforçar-se a seguir llegint, ja que escric per escriure i per que veieu que no he deixat el blog abandonat...
Quina emoció! aquest serà un dels pocs post que he escric sencer, obviament escriure no és el meu fort, encanvi alhora de buscar un cert flux d'informació ja se'm dona millor. Ara ja estava pensant en buscar alguna cosa divertida i posar-la per complemetar, ja que ja m'estic quedant sense idees. Tot i així no ho faré, ja que aleshores hauria de borrar lo que he escrit previament -encara esteu a temps de deixar de llegir... després no em culpeu de que heu perdut temps llegint les parides que vaig posant- Pensant-ho bé, jo tampoc hauria de estar aquí escrivint, hauria d'estar estudiant i intentant comprendre els secrets i memoritzant els secrets que amaga 1er de camins.
Mira, ja se m'ha ocorregut com allargar això una miqueta més, posaré una nova enquesta (Visca!!! feia temps que no s'en posava cap) a veure quan... de que faré la enquesta??? un tema interessant? una enquesta absurda? una enquesta per saber les vostres opinion?... Si??? ja ho sabeu? si, suposo que cap de vosaltres haurà fallat, i potser molts ja haureu vist l'enquesta abans de llegir aquest post o mentre llegieu que hi havia una enquesta (tot i posar no mirar abans del post "perdre el temps"), realment no sé que fareu... però ja ho sabré. Ara podeu mirar la enquesta si ho heu fet "correctament". A si havieu encertat que seria un post absurd, no? NOO??? -Jo (de joder/jopeta...), jo no podré respondre.
Aquest post quan es canvi la enquesta ja no tindrà sentit... per això faré que duri més del compte... com tampoc avisaré a ningú, ja que no li vull malícia a ningú (recordeu que llegint això no obteniu cap mena de benefici exceptuant matar el temps ("allò que tots intentem matar i que acaba matant-nos").
Bé doncs dient això ja acabo... ja m'he allargat prou i espero que almenys els que us heu arriscat a seguir fins el final us ho hagueu passat bé. Sigueu molt feliços!!!

7 comentaris:

ferry ha dit...

jajajaj m'ha molat la frase "el temps, allò que intentem matar i que acaba matant-nos" molt gran! però molt però molt gran! El post no ha estat inútil ni envà, sempre es pot treure suc de qualsevol fruita només cal saber la forma i exprimir-la al màxim...com la vida

Marcel Farran ha dit...

no és mai absurd un post que demostra que encara queden absurditats per ser postejades
(toooma frasee)

pel k fa a la perdua de temps... doncs tots tenim una estoneta per perdre, encara k sigui mentre fem el descans quan estem entre llibres apunts i demés (no parlo per mi, es clar...)

b b.. a veure quan ens veiem k entre carreteres, avions, cervells i (...bueno.. i el k fagi jo..XD) no ens veiem mai

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

he perduut el teemps!
xo stic a la unii xD perdo el temps on no l'he de perdree XD
bé, sempre es bo tenir temps per perdre!

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

kin comentari més estúpid...es nota que m'avorreixo..

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

segur que kuan heu entrat al blog i heu vist que tenieu tants comentaris us heu emocionaaat...xo em sap greu... només sóc joo ke m'avorreixo infinitament

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

com m'agrada posar les lletretes a baix... a vegades és xunguu eee!!
enu va ja no rallu méeees!

Man in the dark ha dit...

Què gran xD

Compartir

Compartir