diumenge, 26 d’octubre del 2008

Lazaro

Avui us aconsello una breu i interassant pel·lícula anomenada "the gamers", pels que ja la coneixen doncs no hi ha res a dir, però pels que mai heu sentit a paralar-ne, realment us animo a veure-la (només són 3/4 d'hora). descarga en megaupload (Subtitulat) necesita Hacha per juntar-ho o Torrent. Ho podeu considerar com... cinema alternatiu de baix pressupost XD.


I "The Gamers 2: Dorkness Rising" (Torrent) Woo!! encara no l'he comprovat (cap dels torrents). tots dos funcionen però no tenen subtçitols, la primera ès més bona

5 comentaris:

ferry ha dit...

eee tiu!! no m'ho puc baixar...mal karma

Marcel Farran ha dit...

hmm aixi m'agrada ori, promocionant el cinema independent

m'encanta el final XDXD

ferry ha dit...

jo això ja ho he vist...pot ser? jajaj són aquells frikis universitaris que juguen a rolxDDXD si!!!xDXD

MarginatSocial ha dit...

Sí, per això he dit que ja alguns ho coneixieu ;), però a més hi ha la segona :P.

Marcel Farran ha dit...

segundas partes nunca fueron buenas , wenu segur k em riuria igualment XD

Compartir

Compartir