diumenge, 14 de setembre del 2008

Adéu estiu!

Avui per acabar els dies de vacances hem fet una ruta no gens lleugera per poder descansar i dormir tranquils. És la culminació de les vacances d’estiu per a molts, per a mi ha estat un bon final d’un bon estiu en el que m’ho he passat d'allò més bé.

Toca tornar a la realitat, posar els peus a terra, començar amb una altre rutina, amb nous ambients i amb noves persones, però sense deixar de recorda a aquelles bellisimes persones amb les que has passat durant tant de temps aquest estiu. Aquells amics que han fet que un estiu infernal es convertís en una màgica nit d’estiu sota la lluna, prenent la fresca i deixant passar el temps fins les altes hores de la matinada.

PD: Ara hi ha un projecte pendent (el famós inter-rail). El meu objectiu al proposar aquest viatge per l’any vinent era fer un viatge per algun lloc d’Europa i així trobar una excusa per trobar-nos durant l’any fent així que els fils de la relació no es trenquessin, després també havia proposat al viatge de mode a que fos un preludi de diferents viatges futurs (però això ja es veurà més endevant).

A més, anant junts enfortiríem relacions i la teranyina seria ja intrencable. Fins l’infinit i més enlla! Sé que encara continua sent massa aviat per parlar del tema, tot just acabem l’estiu 2008 i aquest ens està parlant de l’any vinent us estereu dient. Doncs Sí! perquè el vull fer i la primera cosa seria buscar els llocs on ens faria gràcia anar i qui seriem, dic això últim perquè veig a gent no gaire convençuda.

Desitjo un bon començament de carrera al 50 % dels autors (Ori i Eugeni) i a també a la Sandra, Moni, Clara, Diana i Cate (que no sé si comença demà).

4 comentaris:

Marcel Farran ha dit...

siii compaanys!! vaya estiuet k ens hem pegat tots eee. fuuas aket iinter-rail pot molar molt, si aconsegim portar-lo a bon port, es clar..

mola pk el PD es mes llarg k el post en si xdxd

jo tmb desitjo un feliç començament de carrera a tothom

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

waaa ferran no m'atavalis am l'inter-rail k acabo d'arribar a casa am un mal de cama infernal!!
jajaja xo he de reconèixer que ha estat bé la excursioneta :)
jo aposto per l'inter-rail..ueue!
i ja ens anirem veient, com has dit tu, ara comença una nova rutina!
sooort a tothom...
sobretot al pobre yew k s'haura d'aixecar super d'hora jijiji

epesotskiy ha dit...

Sí, bueno.. era una cosa inevitable que l'estiu arribés al seu fi, però, personalment, puc afirmar que l'he aprofitat prou bé, molt millor que altres passats.
I demà a entrar a la rutina que dius, que per sort en dilluns només és a partir de les deu per a mi.. però altres si que té raó la mònica i m'hauré d'aixecar aviadet.
L'interrail, per mi perfecte, amb excepció d'alguns països balcànics o Ucraïna i semblants m'és igual on, que jo vaig.
L'excursió... bé, sí, el segon cop que alguns realitzem el recorregut, cansadet, però el que m'ha acabat de matar és ahver de cuinar dret :S.

Anònim ha dit...

Vale, si fem el projecte... l'interail poc el faràs... xD A no ser que tinguis molta pasta i el volgueu fer en un mes que no sigui l'agost!

Compartir

Compartir