dijous, 10 de setembre del 2009

"Guai" potser podré viure algun salt quàntic

4 comentaris:

epesotskiy ha dit...

WTF

Man in the dark ha dit...

Jo em pregunto: les marcianes estaràn bones?...

Marcel Farran ha dit...

molt bona contra XD ja la vaig llegir i no vaig poder evitar entrar a exopolitics.com, i és sorprenent veure la serietat que li donen a aquests temes, organitzant conferències on hi col·laboren astronautes, membres de la NASA i gent d'aquest estil.

Per cert, us recomano District 9. Si la ciència ficció serveix per explicar el present a través d'un futur supòsit aquesta peli ho borda, sobretot temes com el racisme i la discriminació ètnica a més de l'increment del control ciutadà a mans de grans corporacions.

ferry ha dit...

Malgrat em pugui arribar a creure moltes de les coses que diu aquesta gran entrevista, em dona la sensació d'entrar a Stargate SG1

Compartir

Compartir