dimarts, 10 de febrer del 2009

S4 league

Encara teniu festa? si la resposta és si podrieu viciar a un joc jaja, si no també... i ara us presentaré lo que em baixa el rendiment universitari, ho hagués fet aquest cap de setmana però el servidor estava caigut i ara encara no tira molt bé (quina bona escusa, eh?)
S4 league és un joc "shoter" en 3a persona de l'estil Unreal Tournament (per la jugabilitat i velocitat del joc). Es tracta d'un joc online gratuit, segurament d'origen asiatic que en fan molts d'aquest tipus, raó per la qual no té un grafics impressionants. El joc us el podeu baixar de http://es.alaplaya.eu/ i des d'aqui mateix us heu de registrar, també hi han altres jocs, si us registreu, esteu registrat per jugar a tots els jocs.
En aquest joc hi han diferents armes que s'han de comprar (no diners reals), trajes i habilitats (com si fossin magies en jocs de rol), un video perquè veieu la jugabilitat:



Hi han molts més a youtube... però es pot veure les habilitats, la lluita a melee (bastant eficient) i com es poden destruir algunes coses de la pantalla.
El joc té dues modalitats deathmatch i touchdown (tipus portar la bandera), totes dues són en equips. Bueno, no diré gaire més, si jugueu ja ho descobrireu.

PD: el passat 2 de febrer va començar la quarta temporada de Heroes.

2 comentaris:

Marcel Farran ha dit...

uff, el que em faltava... sembla intersant per ser gratuit i tal com el descrius però no és el millor moment.

R.P.D.Quarta temporadaaaaa?!?! ja?!?! jo em vaig quedar al tercer capitol de la tercera temporada tot ratllat de que no passes res de bo...

Anònim ha dit...

juasXD com molen aquests tocs friks del blogXD jo encara estic de vacances...potser m'hi apunto però crec que no em durarà gaire...

pel que fa a herois, fa molt que ho vaig deixarXD la 3ra no l'he seguida ja...

Compartir

Compartir