dilluns, 7 de juliol del 2008

Una contra més...

2 comentaris:

ferry ha dit...

Sí!!! Ahir quan vaig arribar a casa la vaig llegir al diari! mola moltissim..llàstima que ja hagi fet el TR...us vull a tots a la concentració!! ja que jo no hi puc anar :(


Jo ara com un motorista errant marxo a descobrir nous llocs, allà on el vent, la moto i el destí em porti, però tranquils! el dia 14 torno!

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

jajajaj xD
xo si no tens moto motorista errant!!!
bé...ja veieu com l'enquesta em dóna la raó...l'escriptura és el millor invent creat per l'home :)

don quixots, us deixo amb el vostre bloog!!!
ja ens veureeeeeeeem
que vagibéeldiailanitielcapdesetmanaquesaproximaambfestesialtrescosesvariesséquepossiblementresultaràdificilllegiraquestsupermotperòéselquehihaaixíqueusfoteu!!

dew friiiiiiks
que sou uns friiiiiiiks
xo moleeeeeeeu!
enseriuuuu moleeeeeuuuu moooolt!
ja m'agradaria molar com vosaltreees:)

Compartir

Compartir