dimecres, 16 de juliol del 2008

amb vosaltres un altre cop

Després d'un mes intens, viatjant per aquí i per allà. Ara ja he tornat, amb ganes de no sé què, però de fer algu. Estic molt cansat però m'ho he passat de cookies, he vist que mentre jo he estat fora han canviat algunes coses, algunes bones, altres no tant. Malgrat aquests petits canvis el món segueix el seu curs, ningú pot canviar el transcurs d'un riu, tots l'hem de seguir...

Avui m'he despertat i he pensat que l'any vinent, a l'estiu, podriem fer un viatge amb inter-rail. És un projecte que podriem portar a terme, així ens obligariem a veure'ns mentre ens preparem el viatge i així també estarem junts uns dies a l'any. Perquè, algú sap el que ens espera el futur? No, doncs intentem veure'ns el màxim possible per a així no perdre el que hem guanyat.

PD: possaré un video que em mola mazo i que em porta molt bon karma, un video de Enya.

1 comentari:

Anònim ha dit...

idoooool
m'agrada la idea del inter-rail :)
ja li donarem forma!!

el video makuuuuu :)
k vagibe tooot!
ns veiem aviaaat;)

Compartir

Compartir