dimarts, 31 de març del 2009

Jazz club! 2na part

últimament estic en recerca, busqueda i captura de música jazz, l'altre dia em vaig comprar una guia de jazz modern, la meva discografía es va omplint a comptegotes d'aquest estil que abarca munts de notes encara no escoltades. Bé, dintre de les troballes fetes actualment he trobat un guitarrista virtuós anomenat Wes Montgomery.


També una altre recomanació que vull fer és la del llibre El Perquè de tot plegat de Quim Monzó, una altre troballa que he trobat per casa, realment és un goig anar a dormir amb els contes d'en Monzó.

8 comentaris:

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

mmm...el perquè de tot plegat, tota una degustació del món Monzó :)

avui m'he rellegit Le Petit Prince, una meravella!

en fi, cuideu-vos!

Marcel Farran ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ferry ha dit...

jajaj siiii ja l'he vistXD

Marcel Farran ha dit...

l'altre dia vaig trobar aquest monòleg del Quim Monzó, pel que he llegit va provocar un gran enrrenou i va ser denunciat per la mateixa monarquia pel seu to "ofensiu".

http://www.youtube.com/watch?v=SPIopScQacw&feature=channel_page

(crec que tenia menys tics)

MarginatSocial ha dit...

Comença a haver censura en el blog??? XD

Marcel Farran ha dit...

jajaja no nooo! he vist alguns errors i l'he tornat a escriu-re XD
no et preocupis ori :)

Marcel Farran ha dit...

aghh he escrit més faltes XDXDXD quin desastre, bah s iwaaaal!!!

João França ha dit...

Gran cançó del Montgomery i gran monòleg de Monzó (tu, Marcel, acaparant el post per tu, seràs... :P). I per cert Ferran, és un goig fer el que sigui amb els contes d'en Monzó!

Compartir

Compartir