divendres, 21 de novembre del 2008

un dia com avui del 1877 thomas edison inventà el fonògraf

Aquest blog està per jubilar-se, però el fet d'actualitzar per dir això d'alguna manera ja es contradiu amb la mateixa idea ja que queda demostrat que algú segueix escrivint, i encara que sàpiga que poca, molt poca, gent ho llegirà sempre va bé escriure alguna cosa, per treure-li la pols al web, ja m'enteneu. El cas és que, considerant com estan les pensions, el millor serà que segueixi en funcionament i així li estalviem l’haver de demanar ajudes socials i tota la resta.

Escric des dels ordinadors de la biblioteca de la pompeu, així que ara vosaltres segurament estareu fent classe, campana o tot alhora (com es deu fer això?)(l'ori deu estar a caseta). Ja he acabat les classes però haig de fer un treball sobre un llibre la mar de maco i avorrit per igual i he decidit quedar-me per aquí... i encara no he esmorzat! Bé, vaig a seguir amb el treball.

Aps, aquí ve el tema "subliminat" del post i que ja vaig comentar amb l'Eugeny, fem alguna cosa aquest cap de setmana? propostes? cine, bars, acabar xerrant a la plaça rovira fins les tantes...? (això últim evitem-ho, si us plau).

A cuidar-se


1 comentari:

Anònim ha dit...

Marcel!

Després dius que us corrompo, però quan estàs sol també et distreus, eh, listillo! xD

Res tu, que ens veiem demà, última classe... ;)

P.S.: estic mirant el vídeo i m'ha fet gràcia el guitarrista sobre l'arbre... sona guai

Compartir

Compartir