dilluns, 6 de juny del 2011

Missatges del passat i identitat.

La porta està tancada, no put sortir. Observo una mica l'habitació en la que em trobo. veig el llit en que em trobava, el balcó i uns lavabos. El meu esperit de "rolero" em diu que clarament ara toca entrar al lavabos per resoldre aquest puzzle de l'habitació i conseguir sortir.



Està molt fosc. Potser hauria d'ecendre el llum. Les parets estàn plenes de post-its.

Això ho he escrit jo? perquè està tant tort? i de que serveixen els post-it si acabo pintant sobre la paret. Bé, ara per ara deixaré sense resoldre aquests misteris inexplicables i hem centraré en el missatge.
La meva missió... mmm diria que m'ha quedat clar que he fer després de veure el món com està.
Els meus aliats... només queda cridar al vell cap d'espionatge.
I... com es que no recordo qui sóc?, bé sort que aquí hi ha un mirall. Està molt brut, no em veig, l'he de netejar. Perquè ho he de fer tot jo...

2 comentaris:

Man in the dark ha dit...

Bienvenidos a la nave del misterio...

Marcel Farran ha dit...

"i de que serveixen els post-it si acabo pintant sobre la paret."

XDDDD

Compartir

Compartir