dimecres, 9 de juny del 2010

Born of hope

És una pel·lícula de baix presupost, a lo "the gamers", però més currat i amb un acabat a lo "pro". La pel·lícula és una "precuela" al seños dels anells i el hobbit. Està feta per fans i es pot veure gratuïtament.
Més informació a la wikipèdia .
Enllaç a la pàgina oficial
I a la pel·lícula (es pot accedir per la pàgina principal clicant a watch the film)
La pel·lícula està en anglés i amb subtítols.

Jo us la poso pels fans de ESDLA, però jo l'he trobat bastant aburrida... i ni tan sols l'he acabat... Però la wiki parla bé d'ella i suposo que els fans de veritat de ESDLA ho apreciaran millor que jo.

1 comentari:

ferry ha dit...

me la acabo de mirar i m'ha molat força:D Sí, ja es centren amb la història d'amor, però mola la seqüela.

Tinc unes quantes preguntes com ara: Està basat amb la història real?
Està força ben feta la realització i tal, com s'ho poden haver currat tan amb poc pressupost?
L'anell que surt aquí no és com el que té l'aragorn, perquè?

Compartir

Compartir