dilluns, 9 de novembre del 2009

PERESTROIKA: 1# Promesas del este

(Molts us preguntareu amb certa incredulitat i maldat: però aquest tiu només sap actualitzar el bloc amb sèries que només li interessen a ell? Dooooncs...vist que ningú més actualitza, ja sigui amb sèries, receptes de l'àvia o fotografies de la mascota fent la migdiada, em prenc la llibertat de fer-ho. Ara que, siguem sincers, mai ens ha importat massa el material amb el qual actualitzàvem...Així que quedo exculpat.)

A Alguns de vosaltres ja us he passat el primer capítol d'aquesta sèrie que vaig descobrir no-sé-com, que té un no-sé-què casolà i un no-sé-quantos molt cuidat que la fa atractiva i divertida.

2 comentaris:

Marcel Farran ha dit...

m'agrada el "Molts us preguntareu..." en plan: uff, quanta gent que visita aquest blog i què preocupats que deuen estar...

MarginatSocial ha dit...

Jaja, Marcel estas salvant el blog e temps tenebrosus, i almenys jo, visitar el visito... preocupar-me... no tant...
Algú ha llegit la pantalleta emergent que surt des de que va posar el video de "reflexiones de repronto"? es que em fa pal llegir-m'ho i sempre em surt...
no dic res del nou post... ja que encara no l'he llegit i dubto que ho vagi a fer avui... quan ho faci i si estic inspirat ja comentaré quelcom al respecte, així pujo el "rate" de comentaris XD.

Compartir

Compartir