dimecres, 25 de juny del 2008

un curs imbescanviable

Benvolguts companys i benvolgut lector aliè a aquesta iniciativa blogera, és per a mi un motiu de profunda satisfacció tornar a escriure un text amb un mínim de coherència (cohesió i adeqüació també, es clar) després de posts consistents en videos i paraules minçes i exigues amb un rerefons sovint poc definit.

En primer lloc vull felicitar a tots aquells que, com jo, han finalitzat el segon de batxillerat i han conegut fa poc el resultat de les proves d selectivitat. A tots ells els desitjo que disfrutin la seva nota entrant a la carrera que més desitgin.

Intentava fer un post seriós pero ja veig que no serà possible, m'acaben d'enviar un curiós misatge amb una curiosa imatge, nyam-nyam!



(I ara inevitablement he recordat Mallorca)

o no! no sé que escriure.. us hauré de posar un video de youtube (no sé perque m'empenyo en fer posts seriosos si sempre que m'ho proposo acabo penjant un video per mandre)




Bon estiu!


A! i recordeu: No paki, no party!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Ua el Ferran al lavabo és sens dubte el millor tros del video xDDD

Anònim ha dit...

jajajja xo k booo!!!
pffff una entrada de tot menys seriosa ee xD

putu idoooool!!
putus freaks ke souuuuu!!
lo millor de l'arenal xDD

bé, espero que hagi anat bé la sele! ens veiem divendres per la tarda no??

vagibéee

Anònim ha dit...

per cert feu una enquesta nova pliiis! ke sempre arribo tard i no puc votar maaai!

ferry ha dit...

Sí!!! que agradable veure una persona cagant!!....Tinc mals records...la Cola aquesta em fa venir mals records!!! puta cola light!!!

Marcel Farran ha dit...

joodeeer kina rabiaa!! no podre vindre el divendres! estare despatxant els putus quaderns dels collons.. es flipant, passo d no fotre res a 6h diaries estressants (tampoc es k estigui explotat pero es un no parar..)
ara mateix em faig de ugt o ccoo.. no millor d cnt! (clar k si s'enteren em despatxen)

Anònim ha dit...

jajaja caram marcel si ke estas enfeinat... j em passo tot el putu dia sense fotre reeees!! ueueue...b...la veritat és k una mica d'activitat n va mai malamn!

enu...sabeu ke...ara mateix vaig a fer-me un blogspot com el vostre...jaja m'ha pillat la vena...xooooo...n se si ho sabre fer...x axo tinc un amic ke es diu uri i un altre ke es diu jeffry (enu no es diu jeffry xo jo li dic així)

i reees... avera si algú es digna a passar pel meu flog...q avui va per vosaltres :)
x cert el meu flog és el menys solicitat de tots xd avera si tinc més èxit amb el blooog! XD

res més a dir..després de deixar anar el meu monòleg matinal, vaig a veure si com me ls arreglo per fer un blog d'aquests... si tinc problemes ja donaré senyals!

adewww!
qui pugui ke vingui akesta trda sobre les 4 a busk les notes i així ens veiem :)

adewwww
AnòniM
MònicA

EEEiiii les mateixes lletre...canviant una n per una c xo wnu mes o menys... amb la o accentuada = i toot ee! xDD béee.. tinc la impressió k awi tindré un dia d'aquells on se m'envà la olla sovint...

x cert llegiu-vos el llibre on the road de Kerouac...mncanta xk eleva el prestigi dels esbogerrats!

bé, ara si, per tercera vegada...
adeeeew!

Núvol d'estiu (negre) ha dit...

colla de vagoooos!
entre un de campaments
l'altre cansat de tan treballar
l'altre cansat de tan viciar-se
i l'altre cansat de parlar tan anglès...

aquí ni la Soledat aporta idees renovadores i refrescants al blog!!

Culllons com us he de dir que ja m'he cansat de veure el divertit video on surt un pobre insecte agonitzant, una coca-cola indigestiva marca Hacendado i un energument cagant en pilotes?!

jajajaja aveure si ens renoveeem!
vinga va ànims! ke segur que algun dels tres disponibles poooot!

ika
:)

Marcel Farran ha dit...

jo escriuria pero es k els comentaris que et deixo al teu blog ( k es renova a la velocitat de la llum) em roben tot el temps

Compartir

Compartir